Klacht: Hoezo een goedkoop abonnement???

op 07 juli 2012 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Het bijna identieke verhaal wat je bij veel voorgangers leest:
Je denkt dat je een goedkoop abonnement afgesloten hebt, maar je komt bedrogen uit!
Na maandenlang verkeerde nota`s te hebben gekregen, en na maandenlang e-mails te hebben verstuurd en dure telefoongesprekken te hebben gevoerd om hun fout te corrigeren was me eindelijk toegezegd dat alles nu in orde zou komen. Opnieuw werd me een te hoog bedrag van de rekening afgeschreven. Toen ik mijn eigen geld via internet na dit eindeloze gedoe terughaalde, werd de telefoon geblokkeerd. Opnieuw hier over opgebeld met uiteraard nu een andere telefoon. Een vrouwmens met een zwaar accent en met een boel achtergrondgeluiden, waardoor ze amper te verstaan was reageerde: wacht maar even, zo moet het nu goed zijn……., ik had weer verbinding. Hoera, dacht ik, het is nu eindelijk in orde. Nee hoor, weer werd er teveel van mijn rekening afgehaald aan vaste lasten. Zucht…… Daar gaat mijn goedkope 2,50 euro abonnementje. Ik MOET weer bellen ( 1,30 euro per gesprek ).Nu….. eindelijk na ruim een half jaar mailen en bellen en hoge kosten maken is het vaste tarief door Youfone gecorrigeerd. Maar ik moet wel 24.95 euro DEBLOKKEERKOSTEN betalen + 7,50 euro administratiekosten + -tig keer 1,30 euro per telefoongesprek dat gevoerd is. Youfone zegt: De klant is verantwoordelijk voor eigen betalingen en ze hebben me afgesloten vanwege een betalingsachterstand…… Uhhhhh? Snap je er nog iets van? Ik haal mijn eigen teveel betaalde geld terug omdat zij niet reageren op diverse mails en dure telefoontjes, en dan wordt er gesproken over betalingsachterstand????? Het is echt een omgekeerde wereld. Zij hebben de macht over mijn bankrekening, de pincode hebben ze nog niet, maar of het veel uitmaakt???

Deblokkeerkosten van 24,95 retour op mijn rekening.
Administratiekosten van 7.50 euro retour. Aangezien al deze onkosten ontstaan zijn NIET door mijn betalingsachterstand maar omdat er structureel teveel onterecht maandelijks in rekening werd gebracht
Verder zou dit zeer zeker mogen veranderen:
Verstaanbare telefonisten ( zonder de zeer sterke achtergrondgeluiden )
Een gratis klantenservicenummer.
Sneller reageren op mails en niet pas 2 weken later of helemaal niet.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 11 juli 2012 om 12:04 geantwoord

Al eerder contact gehad met de klant

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Youfone beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door regenboog55