Klacht: Hoezo een goedkoop abonnement??? DEEL 2

op 16 juli 2012 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

En Youfone bepaalt dat de klacht opgelost is……………… ( zie een tikkie terug oor de klacht genaamd: Hoezo een goedkoop abonnement??? )

ER IS HELEMAAL NIETS OPGELOST!

Er wordt doodleuk gezegd: Al eerder contact gehad met de klant.
Ja, die is lekker! Waar blijft dan de vergoeding van de gemaakte onkosten?
Waar blijft de 7,50 euro administratiekosten?
Waar blijft de 24,95 deblokkeerkosten?
En de klantenservice? ( Die we MOETEN bellen ook al is Youfone degene die de fouten maakt? ) Is die nu gratis?
En het kippenhok dat te horen is wanneer je belt zodat de telefoniste onverstaanbaar wordt, is dit al aangepast?

Ik zal nog 1 keertje mijn klacht hier uit proberen te leggen, al wordt het een verhaal zonder eind…….

Na maandenlang veel te hoge bedragen afgetrokken te hebben van mijn rekening voor mijn GOEDKOPE abonnementje van 2,50 euro en na een ontelbaar aantal voor mij dure gesprekken, zonder aanpassing van Youfone, heb ik mijn eigen geld gestorneerd. Toen kwam er wel een reactie: Ik werd afgesloten. Oorzaak: Een betalingsachterstand…….. En dat, terwijl ik zelf geld terug moest hebben. Pffffff, weer gebeld, maar nu met een ander toestel…..( Heel leuk die lange wachttijden van meer als een kwartier..) Maar ik werd weer aangesloten. Ik dacht dat het probleem nu was opgelost. Neee, de volgende rekening was nog hoger: Deblokkeerkosten en administratiekosten. Nou, dan voel je je knap vern..kt. Doordat Youfone de boel niet op orde heeft, kost het mij een boel geld.

Vervolgens leg ik de klacht hier neer en Youfone zegt dat de klacht opgelost is en steekt de hand opnieuw niet in eigen boezem.
Ik heb een contract afgesloten voor 2 jaar. Reden: Lekker goedkoop omdat ik toch niet veel bel, heb het geld er ook niet voor. En tot mijn schrik zag ik ook nog eens dat ze me op een oudere nota internetkosten in rekening gebracht hebben. Ik kan met mijn simpele telefoon niet eens internetten. Ik heb een simpel belabonnementje met een sms bundeltje van 0,95 euro. Grrrrrrrr…… HELP. Het is toch wel een raar idee dat ze maar onbeperkt en onterecht bedragen van je rekening af kunnen halen, en dat je hier niets tegen kunt doen. Wanneer je wel iets onderneemt kost het je zowiezo een boel geld of je wordt afgesloten. Wat een spijt heb ik van dit abonnement bij deze maatschappij.

Tja......, vergoeding van de gemaakte onkosten?????

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht regenboog55

4 jaren geleden - Klacht heeft de status opgelost.......... ER IS HELEMAAL NIKS OPGELOST. Het 2e jaar van mijn abonnement is ingegaan en nu betaal ik de volle mep n.l. 6.05 euro i.p.v. de 2,50 euro waarvoor ik dacht 2 jaar vast te hebben gelegd.............. Kleine regeltjes??? Zeer misleidend allemaal! Alle onkosten en deblokkeringskosten die gemaakt zijn door mij, door het gerotzooi van Youfone, heb ik niets van teruggekregen. Ik zal blij zijn wanneer het jaar afloopt en ik mijn abonnement op kan zeggen bij deze maatschappij. Ik raad eenieder aan zich 10 keer te bedenken voordat men zich bindt aan Youfone!

Alle klachten die gemeld zijn door regenboog55