Klacht: Hoezo een fantastisch werkende computer??

op 10 mei 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

25 april 2016
Daar sta ik dan bij de servicebalie van de Mediamarkt in Almere. Witheet!
Ik heb 14 dagen geleden een laptop gekocht met de benodigde software en virusbescherming. Daarbij nog een supportpakket voor 1 jaar. Alles is er ter plaatse op gezet door Mediamarkt. Ik had daar gelijk niet een heel goed gevoel bij omdat het vrij chaotisch ging. Twee medewerkers waren er tegelijk mee bezig, daarbij intussen ook nog andere dingen aan het doen. Het duurde ruim een uur.

De zinnen “uw computer startklaar” en een “fantastisch werkende computer” hangen zichtbaar bij de balie!
Helaas, dat geldt dus niet voor mijn computer. Vanaf dag 1 loop ik tegen problemen aan. Google Chrome wil niet opstarten, outlook niet, het typen loopt vertraagd, het opstarten en afsluiten duurt lang en na 14 dagen loopt hij vast. Ik bel de support service. Daar wordt ik vriendelijk te woord gestaan. Na ruim een uur aan de telefoon te hangen lijken de problemen opgelost. Maar niets is minder waar. Al snel herhalen de problemen zich weer en ik krijg voortdurend meldingen waar ik helemaal niets van begrijp. Opnieuw gebeld met de supportservice. Daar komen ze er ook niet uit en adviseren mij om terug naar de Mediamarkt te gaan. Dat doe ik. Ik laat de laptop tegen mijn zin in achter. Ik ben heel boos. Na 4 dagen wordt ik gebeld dat ik mijn laptop kan ophalen. Er is naar gekeken en alles schijnt weer te werken. Helaas kon alles niet helemaal opnieuw geïnstalleerd worden omdat er geen back-up gemaakt kon worden.
9 mei 2016
Het leek even goed te gaan maar we zijn weer 14 dagen verder en de problemen stapelen zich weer op. Gisteren weer supportservice gebeld. Het telefoonnummer werkte niet. Na 1 keer overgaan viel de verbinding weg.
Ik krijg meldingen van google dat de beveiliging niet meer optimaal is, dat er geprobeerd is in mijn account te komen.
Ik ben er klaar mee!
Mediamarkt maakt zijn beloftes niet waar!

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug krijg. Ik heb er geen vertrouwen meer in! Ik ga de volgende keer naar de kleine computer zaak hier bij mij in het dorp.
Ik blijf niet heen- en weer rijden naar de Mediamarkt in Almere om vervolgens een nummertje te trekken en een uur te wachten voordat ik aan de beurt ben.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ellen Timmermans