Klacht: hoe te retouneren ?

op 13 december 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Yvette Keijzers

1 jaar geleden - Beste, Ik heb een reactie ontvangen van Light in the box. Ze betalen de 36,05€ aan invoerkosten sowieso terug aan mij, dus dat is fijn ! En nu kan ik wél de status veranderen naar 'ontvangen'. Waardoor ik nu ook de retour procedure in werking heb kunnen zetten. Ik heb nog geen retouradres of formulier, ik ben nu in afwachting van hun reactie.. Dus vol goede moed toch maar even afwachten maar het lijkt erop dat het gaat goed komen.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 13 december 2017 om 00:30 geantwoord