Klacht: Hoe meld ik dat een persoon is overleden of dat een account moet worden herdacht?

op 06 september 2016 over Facebook in de categorie Social Media

Al maanden probeer ik voor een overleden naaste de FACEBOOK pagina een HERDENKINGSSTATUS te geven. Na een paar maanden wil ik dan deze account afsluiten.

Ik krijg geen contact met FACEBOOK. Ze reageren niet en ik weet niet hoe ik ze kan bereiken. Dat is zeer storend.
Het is zelfs ronduit onbeschoft dat er geen gemakkelijke manier is om dit te bereiken. De nabestaanden en ik, wij willen graag met respect omgaan met de herinnerring aan de overledene. FACEBOOK toont hier haar onverschiligheid…

Ik wil graag dat Facebook contact met me opneemt, zodat ik dit afdoende kan regelen

Ik beschik over een overlijdensakte (hetgeen een betere 'bewijs' is als de door FACEBOOK gevraagde link naar de overlijdensadvertentie.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Huub Derksen