Klacht: Hoe kom ik van hollandsnieuwe af!

op 19 september 2016 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een zakelijk contract. Op mijn persoonlijke pagina stond twee maanden opzegtermijn. Ik zeg netjes op de juiste datum op via gsmweb.nl. dan krijg ik te horen dat ik drie maanden opzeg termijn heb. Oké, vraag het opnieuw aan. Tot tweemaal afgewezen omdat er: al een aanvraag loopt! Bij hollandsnieuwe zeggen ze dat er geen aanvraag bekend is. Gsmweb helpt mij hartstikke goed maar komt er ook niet doorheen. Ik ben zo langzamerhand heel erg boos aan het worden.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als er nu eindelijk eens actief ondernomen wordt en ik voorgoed weg kan bij dit bedrijf! Met nummerbehoud!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Metsie