Klacht: Hoe kan ik avast bereiken?

op 06 september 2018 over AVAST in de categorie Bewaking & Beveiliging

geachte heer mevrouw

Ik heb op 1 September 2018 twee Avast producten bij u bestelt.
Bestelnummers zijn 23365289508 en 23368256106.
Na de installatie werkt mijn pc niet goed meer, bij op nieuw opstarten krijg ik na ongeveer 5 minuten een blauw scherm met de melding, Stopcode, Driver Power State Failure
Als ik terug wil met een Windows systeemkopie gaat dat ook niet meer krijg dan een zwart scherm.
Na heel veel uren zoeken ben ik er achter gekomen dat het misschien aan Avast ligt.
Ik heb Avast verwijdert van mijn PC, en alles functioneert weer als voorheen, daar na Avast weer geherinstalleerd met de delfde problemen als hier voor genoemd.
Hier bij laat ik u weten dat ik geen behoefte heb aan verdere technische instructies
De gratis versie heb ik jaren naar tevredenheid gebruikt en daar wil ik het bij houden.
Ook heb ik achteraf, spijt het pakket bij u te hebben besteld.
Mijn voorstel is dat u het door mij betaalde bedragen terug stoort op mijn rekening

G.Trijssenaar

PS,

Het onafhankelijk klantenservice for avast antivirus 3120-798-9553, wekt niet nummer is niet in gebruik?

?
Als ik de klacht bij avast kan melden

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AVAST

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AVAST nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door G Trijssenaar