Klacht: Veels te late levering

op 17 november 2013 over Hockeyspullen.nl in de categorie Internetshops - Sport

Een hockeystick besteld bij deze online winkel. Nadat de levertijd van uiterlijk 5 werkdagen voorbij waren en er geen mail ontvangen was met verzendgegevens, heb ik dit bedrijf gebeld waar ik een slecht verstaanbaar voicemail bericht kon afluisteren met de openingstijden. Raar, want ik belde tijdens de openingstijden en kreeg herhaaldelijk het antwoordapparaat . Uiteindelijk kreeg ik dezelfde persoon aan de lijn als welke het bericht had ingesproken en deze gaf mij aan dat dit een vergissing moest zijn en dat het momenteel heel erg druk was. Drie dagen later nog steeds niets vernomen van hockeyspullen.nl. Nu maar een email gestuurd, welke de volgende ochtend met excuses werd beantwoord en de tekst dat de hockeystick die dag zou worden verzonden. En inderdaad een bevestiging dat de hockeystick verzonden zou worden die dag. Inmiddels 2 werkdagen en een weekend verder, en nog steeds geen hockeystick ontvangen. Wat resulteert in een levertijd van bijna 2 weken. Begrijpelijk er kan altijd iets fout gaan, maar schrijf dan niet dat wanneer de levertijd gepasseerd wordt, dat dit duidelijk wordt aangegeven aan de klant. Bel of mail en laat de klant niet zolang in afwachting. Meerdere keren wat bij de con collega´s besteld en deze leveren wel vaak binnen 2 werkdagen. Jammer, want dit is dus gewoon niet nodig en krijgt hierdoor ontevreden klanten die de gekochte artikelen onnodig te laat ontvangen welke ze eerder nodig hebben.

Geen. Wellicht dat de mensen achter dit bedrijf hierdoor inzien dat ze dringend aan de levertijd moeten werken of de leveringsvoorwaarden op de website aan moeten passen. Veels te lange levertijd en slechte call back-inbel service anno 2013-2014.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hockeyspullen.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hockeyspullen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fabian01