Klacht: weigerde bestelde jas te leveren

op 16 november 2015 over hobbykadoos.nl in de categorie Internetshops - Hobby en Verzamelen

Ik heb een jas besteld bij hobbykadoos en heb gruwelijke spijt. Na weken over en weer smsen omdat ze de jas niet wilde leveren, eindelijk de jas ontvangen met 2 gaten en de jas stonk naar sigarettenrook. Deze leonie de jong is een oplichtster. De jas is via andere sites voor 29 euro te verkrijgen en ik heb er 120 euro voor betaald, nadat ze niet wilde leveren ben ik de site gaan googlen en zo kwam ik erachter dat ze op verscheidene site als oplichtster vermeld staat met de sites www.Hobbykadoos.nl en www.sweetdreamsbruidsmode.nl. Mensen niet bestellen bij betlem & de jong, want dit mens en haar partner betlem die een klusbedrijfje heeft zijn onbetrouwbaar.

Als ik de jas terug kan sturen en mijn geld terug krijg, gebeurt dat niet dan zoek ik haar wel op.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over hobbykadoos.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over hobbykadoos.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door aicha j