Klacht: onbeschofte behandeling

op 26 juli 2012 over HMK in Rijssen in de categorie Brommers, scooters en motoren

bij de HMK handelsonderneming scooteronderdelen besteld met een duidelijke omschrijving. Na 2 weken (??) bestelling binnen en van de 3 onderdelen was er niet 1 de goede. Accu was niet de juiste, van de 2 bestelde reflectorkapjes was er 1 niet leverbaar en de andere was een verkeerde kleur. Diverse emails gestuurd maar na lang wachten kwamen er antwoorden waar je echt helemaal niets mee kon. Acuu konden ze niet passen voor dat model terwijl ze importeur zijn van die scooters. Reflectorkapjes niet meer leverbaar maar geen bericht om geld terug te storten of wat dan ook. Na weken zeuren kon ik de spullen terugsturen (aangetekend) en zou ik mijn geld terugkrijgen. Dit heeft ook weer weken geduurd. Uiteindelijk heeft me dit ruim 25 euro gekost omdat ze weigeren de verzendkosten terug te betalen ondanks dat zij aan alle kanten fout zijn geweest. Er wordt van hun kant ook geen enkele poging gedaan om het probleem netjes op te lossen. Bestel hier dus nooit want je gaat altijd het schip in. Heb na mijn ervaring nog wat verder gekeken maar het is echt een puinhoop bij deze firma.

het terugbetalen van alle gemaakte kosten en netjes een excuus voor hoe de zaken gelopen zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door 555impreza