Beste QQLQ,
Ik ben per januari verhuisd en ik ontving mijn rekeningen nog op mijn oude adres. Ik wilde mijn gegevens aanpassen en en toen werd er aangegeven dat ik alleen nog maar tegen betaling van 1,95 p/m mijn telefoonrekening per... Lees meer
Donderdag 9 februari is mijn simkaart overleden. Diezelfde dag heb ik via hun site een nieuwe besteld, daar vragen ze het belachelijke bedrag van meer als 20 euro voor! Er staat bij dat dit 2 werkdagen duurt en je 'm... Lees meer
Nadat de toch screen van mijn BlackBerry Torch het opeens niet meer deed heb ik mijn toestel teruggebracht naar Hi. Dit is enkele maanden na de garantie gebeurt.
Enkele dagen later kreeg ik een mailtje van HI dat ik het... Lees meer
Ik heb gister gebeld voor de opzegging van mijn abonnement. Echter was dat niet nodig geweest omdat ik daarvoor al 2x op Internet mijn abonnement had stop laten zetten. Ruim voor de opzegtermijn. Er was niets van bekend. Gister heb... Lees meer
hallo! hierbij wil ik een klacht indienen. omdat ik vind dat niet netjes en slordig ben behandelt.ben inmiddels een trouwe vaste klant. voor 2012 ben ik benaardert door jullie voor contract verleging (keurig)toen heb ik gekozen voor ifone4 omdat ik... Lees meer
ik heb op 23 12 2011 een pakket direct teruggestuud omdat de doos beschadigd was Lees meer
Mijn dochter heeft een nieuw toestel met |HI prepaid.
Verkooppraatje is twee maanden gratis internet (tot een x-aantal MB's.
Halverwege de eerste maand was het tegoed op.
De tweede maand lukt niet, omdat er niet genoeg tegoed opstaat. Deze tweede maand was... Lees meer
In de laatste week van december ben ik een week op vakantie geweest in Istanbul (het Europese gedeelte). Ik heb hier natuurlijk gebruik gemaakt van mijn mobiele telefoon en af en toe ook van mobiel internet. Ik heb een smsje... Lees meer
Al 8 jaar ben ik klant van Hi en sinds 2 jaar heb ik een sim-only abonnement. Omdat ik binnenkort voor 7 maanden naar het buitenland vertrekt, wilde ik mijn Hi abonnement voor die tijd tijdelijk stopzetten. Omdat ik geen... Lees meer
Ik ben al ruim 2 jaar klant bij kpn,Nu heb ik vorrigjaar oktober mijn abbonement verlengt en kort daarna ben ik verhuist naar loenen aan de vecht.postcode 3632CBNu heb ik in en om mijn huis Geen tot slecht bereik (lees... Lees meer