Klacht: het personeel in Gouda middenmolenplein

op 17 maart 2016 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

ik heb op 11-01-2016 een reis geboekt in middel is het vlucht schema 6 x
geweizicht res nr 6769589 corendon meld mij dat ik via d reizen samen voor een oplossing kunnen kijken maar hier vind niet de aandacht!!

ik wil de vlucht vroeg en zonder tussen stop daar ik mijn dochter mee neem en deze heeft vliegangst heb ik al stoelen geboekt maar die zijn voor de terug reis en er heen kan niet ivm een stop in Dalaman ?????

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar D-Reizen over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Beste meneer Veldhuizen, Bedankt voor het delen van uw mening over mijn collega's in Gouda. Ik heb me inmiddels verdiept in uw reservering naar Turkije. Via onze website heeft u een vakantie geboekt naar Turkije, na boeking kwam u erachter dat er vluchten vanaf Eindhoven geboekt waren waar u Amsterdam had gewenst. Deze hebben mijn collega's op uw verzoek en in overleg met u gewijzigd naar de vluchten met Transavia vanaf Amsterdam. Afgelopen dagen hebben mijn collega's meerdere malen contact met u gehad, en heeft de luchtvaartmaatschappij de vlucht gewijzigd. Helaas hebben wij geen invloed op de wijzigingen die de luchtvaartmaatschappij doorvoert in de vluchten en hebben zij het recht dit te doen tot de dag van vertrek. Uw vlucht wordt uitgevoerd door een charter- of een lijndienstmaatschappij. De vluchtgegevens, zoals vertrektijden,luchtvaartmaatschappij en vluchtklassen staan vermeld op uw boekingsbevestiging (en op uw ticket), maar zijn onder voorbehoud van wijzigingen. Vluchten kunnen door andere maatschappijen worden uitgevoerd dan vermeld op uw bevestiging. De vertrekdagen worden ongeacht het tijdstip van vertrek en aankomst als hele vakantiedag meegerekend. Het is altijd mogelijk dat u tijdens uw vlucht een tussenlanding maakt. Uiteraard denken wij graag met u mee en kan ik me heel goed voorstellen dat dit voor onrust zorgt zeker als ik lees dat uw dochter vliegangst heeft. Inmiddels heeft u van mijn collega een e-mail ontvangen. Zij heeft voor u contact opgenomen met Corendon en navraag gedaan naar de vluchtmogelijkheden. Deze mogelijkheden heeft zij voor u op de mail gezet. Ik hoop dat de geboden vluchten aansluiten op uw wensen en dat de luchtvaartmaatschappij niet nog een wijziging doorvoert. Ik wens u voor nu een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Krista Maring Teammanager Webcare

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 30 mei 2016 om 10:29 geantwoord

Goedemorgen mevrouw Blouw,

Uit mijn administratie blijkt dat dit contact nog de status in behandeling heeft. Ik zou het fijn vinden als u deze op opgelost zou zetten. U bent inmiddels al terug. Mocht u het contact open willen laten dan is dit vanzelfsprekend ook mogelijk. Alvast bedankt voor uw medewerking.

Masha Verdouw

D-reizen