Klacht: het niet terug betalen van de klant en slechte service

op 15 mei 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in januari een vaatwasser besteld, die ik overigens binnen 3 werkdagen geleverd kreeg. Na levering is deze erg tegen gevallen. Dez de volgende dag laten ophalen en besloot niet meer online te bestellen. Om teleurstellingen te voorkomen. De wasmachine was binnen 3 werkdagen opgehaald. Echter heb ik mijn geld 4 maanden €469,- na dato terug gekregen, dit na wel 100 keer bellen en tig keer schrijven. er wordt van alles beloofd, maar niks gedaan. Na dreiging en opstarten van een juridische traject heeft men zeer recent het geld terug gestort! Kortom drama en dit is slechts een verkorte versie, ik heb u de details bespaard!

Gewenste Oplossing:

Ik verwacht op zijn minst een compensatie in de waarde van een tegoedbon of zoiets of op zijn minst excuses.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door willl