Klacht: het niet ontvangen van folders

op 03 oktober 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 03 oktober 2017 om 09:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van der Linden,

Bedankt voor uw bericht. Uw adres staat nog niet actief. We hebben de melding daarom doorgegeven aan de bezorgerscoördinator. Hij gaat kijken of uw adres toegevoegd kan worden. Als het adres toegevoegd kan worden ontvangt u het folderpakket vanzelf.

Hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Jeanette van der Linden