Klacht: Het niet navolgen van afspraken

op 25 juli 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Het begon allemaal prima, we konden eerst ons appartement niet binnen omdat alles nog schoon gemaakt moest worden maar dat maakte niet echt uit. Daarna kwamen wij er achter dat de verhuurders geen engels kunnen, alleen kroatisch dus communiceren gaat heel moeilijk. Ten tweede staat er dat er wifi beschikbaar is, maar die werkt bijna nooit en als het wifi werkt is hij heel traag. Ten derde is er bijna nooit warm water beschikbaar, we hebben een paar keer geklaagd maar hij zegt elke keer dat er wel warm water beschikbaar is maar dat is niet waar. Ten vierde zijn de huizen heel vies, op het plafond zit zwarte schimmel en er zijn in veel hoeken spinnen. Ten vijfde komt de verhuurder je appartement zonder toestemming gewoon binnen gelopen als je weg bent en zet hij alle airconditioners uit en haalt hij alle stekkers uit de stopcontacten om energie te besparen. En als laatste werkt de wasmachine niet en moet je dus alles met de hand wassen. De verhuurders willen dus gewoon zoveel mogelijk geld binnen krijgen en zo weinig mogelijk investeren waardoor alles niet naar verwachting is.

Als ze hun beloftes nakomen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mikula27