Klacht: het niet nakomen van afspraken.

op 10 juli 2017 over Gelderlander in de categorie Kranten - Regionaal

Geachte lezer,

Wij hebben vorig jaar een abbonnement afgesloten bij de Gelderlander. Het was een contract waarbij we 2 jaar lid moesten blijven en waarbij we een tablet cadeau zouden krijgen. Heb nu geinformeerd wanneer we de tablet zouden krijgen, maar toen werd mij vertelt dat we een goedkoper abbonnement hadden en geen tablet cadeau krijgen. Dit is niet volgens afspraak. Er is niet gesproken over een goedkoop of duurder abonnement Wij voelen ons nu wel in de maling genomen. Ik heb nl nog telefonisch contact gehad omdat ik nog abbonnee was bij de telegraaf. Het mocht nadien ingaan en mijn rechtop de tablet had ik dan ook. Volgens de medewerkster heb ik rond 1-7-2016 een mail gekregen over de stand van zake. Deze mail heb ik niet ontvangen.heb wel van de telegraaf een bevestiging gehad van opzegging. Mocht hier geen opolossing voor komen zoek ik de media op, en zeg ik per direct mijn abonnement op..

Mvg Fam Pardoel

Ik ben tevreden wanneer de afspraak nagekomen wordt en ik de tablet toegestuurd krijg.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gelderlander

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gelderlander nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Petra Pardoel