Klacht: het meerdal

op 04 mei 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

toen wij aankwamen 294 in een 5 persoons premium huisje schrokken wij ons echt kapot.
boven ons bed bij de spiegel lagen muizenkeutels , haren , allemaal stof, bad zat onder de haren, nachtkastjes onder de haren, deuren onder de koffie, gordijnen helemaal vies , super benauwd en muf in het huisje de kachel was niet goed, en de bedden waren net hangmatten.
nou zaterdag morgen om 10:00 gelijk naar de receptie om de klacht neer te leggen , we waren allemaal dood moe omdat we niet geslapen hadden, en allemaal last van onze rug en nek omdat de bedden echt helemaal verrot waren.
deze mevrouw vertelde mijn dat er iemand langskwam. wij moesten thuis blijven in de cottage omdat ik een hond heb.
nou om 13:00 kwam er een meneer om naar de bedden te kijken, nou op men ouders bedden een nieuw matras en wij kregen een herniaplank.
deze meneer kwam niet voor het schoonmaken , dus heb uiteindelijk zelf schoongemaakt omdat ik anders nog langer moest wachten.
dus dag 2 naar de……
nou toen kwam de nacht er aan, weer verrot geslapen , hernia plank deed helemaal niets en het was er echt super benauwd in het huisje.
Zondag middag wouden wij bij de pancakes gaan eten, deze was om 16:00 uur al dicht.
toen zijn we na nonnas gegaan waar ik 1,5 uur op ons eten heb moeten wachten waardoor wij te laat waren bij de crazy bingo en dus niet meer mee hoefde te doen.
toen zijn we maar na de house of games gegaan, waar bij mijn gokkast 150 punten afpakte en de mederwerker niet wist wat die moest doen en hoe t werkte. dus daaaag 30€.

het mooie van alles is dat ik bij deze boeking een waardebon van 200€ had ingeleverd van centerparcs die ik had gekregen omdat de eemhof vorige keer helemaal een drama was.
ik ben dus en mijn 200€ kwijt en nog is 400€ die ik heb moeten bijbetalen voor de cottage.

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als centerparcs eindelijk een x mijn geld terug geeft of een nieuw gratis weekend.
want dit is al de zoveeeeeelste keer nu dat dit gebeurd en ik mijn geld kwijt ben aan een rot vakantie !!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 06 mei 2016 om 10:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Zowel het park als het Webcare Team van Center Parcs betreuren dat het verblijf niet naar wens is verlopen. De klachten werden ter plaatse gemeld en er werd actie ondernomen door het park door de matrassen te vervangen, een herniaplank in te brengen en een compensatie aan te bieden.
Het Webcare Team heeft geen bijkomende compensatie aangeboden.

Heeft op 06 mei 2016 om 10:50 geantwoord

Haha akkoord? Er is geen enige compensatie van jullie kant af? En jullie verwachten dat ik daar mee akkoord ga? Haha schaam jullie! Ik heb het bij de guest relations neer gelegd !!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Prisje11