Klacht: Het lukt me niet om in contact te komen en een vraag te stellen

op 18 januari 2014 over EnergieDirect in de categorie Energieleveranciers

Ik ben onlangs overgestapt en heb de eindafrekening van EnergieDirekt ontvangen, wil daar iets over vragen,maar er wordt niet gereageerd op mail. De vraag is of mijn eindafrekening wel juist is, omdat ik het idee heb dat er ten onrechte een nieuw voorschotbedrag is opgenomen (ter hoogte van 76 euro) terwijl ik ben overgestapt naar een andere energieleverancier

Als men de eindafrekening even nakijkt/narekent, ben er al tevreden, bij eventueel geld tegoed ontvang ik dat graag.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar EnergieDirect over deze klacht.

Bericht van EnergieDirect

3 jaren geleden - Beste klant, Energiedirect.nl heeft in december 2013 een jaarnota voor je opgemaakt. Op deze jaarnota is ook een voorschotbedrag in rekening gebracht. Dit voorschotbedrag heeft betrekking op de maand december 2013. Energiedirect.nl heeft je tot 9 december 2013 voorzien van gas en stroom en hiervoor wordt nog een voorschotbedrag in rekening gebracht. Op dit moment wordt je eindnota opgemaakt. Op je eindnota zal het verbruik tot en met 9 december 2013 worden afgerekend. Het voorschotbedrag zal op deze eindnota verrekend worden. Wat je teveel betaald hebt, zal aan je worden uitgekeerd. Groetjes Elvera

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door EnergieDirect in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door johanuitdeventer