Klacht: Het leed dat centerparcs (Heijderbos) heet

Jaimy1990 op 22 december 2019 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

heet

Auto vol geladen tijd voor een weekend ontspanning en plezier, tenminste dat dachten we !

Bij aankomstcheck-in kregen we de sleutels in ons handen geduwd zonder te zeggen waar we heen moesten, na lang zoeken hadden we eindelijk ons huisje gevonden eenmaal binnen stond ons een paar leuke verrassingen te wachten.
We deden de deur open en de geur van urine kwam ons tegemoet , het was vies , gor en ronduit smerig er leek of er niet was schoongemaakt ook hadden we geen bedlinnen,gelijk gebeld over hoe smerig alles was en voor het bedlinnen ,het bed linnen zou voor de deur neer gelegd worden ivm met onze hond, we zouden ook een bon krijgen voor een ontbijtje….wij gingen zwemmen om nog wat van onze avond te maken bij terug komst geen bed linnen en vonden we nog meer smerige verassingen bebloed dekbed, stront aan de muren, bloed op de muren en boven de deurposten, vieze matrassen ect..
Weer de receptie gebeld maar die waren al weg en alleen de beveiliging was er nog de beveiliging heeft vervolgens ons bedlinnen gebracht,maar mijn neefje met autisme wilde ondertussen niet meer blijven en heeft de hele avond zitten huilen .
Er werd ons door de beveiliging verteld de volgende ochtend naar de receptie te gaan.
De volgende ochtend wilde me neefje geen stap zetten in de smerige douche (kan het hem niet kwalijk nemen ook)bij de receptie wilde ze eerst de boel schoonmaken maar daar geloofde we niet meer in aangezien ze dit zo gezegd al gedaan hadden, wij wilde het liefst weg omdat er gezegd werd dat er ook geen andere huisjes meer waren.
Uiteindelijk was er toch een ander huisje zo gezegd “geannuleerd” later bleek dit weer een noodhuisje we kregen ter compensatie een bon van 75€
Eenmaal in ons nieuwe huisje jaaaaa je raar het al nog meer leuke verrassingen…
Geen pannen, geen bekers, geen glazen, bestek , kommetjes….
Weer gebeld en gelukkig werd dit door 2 hele vriendelijke dames aangevuld,wij zijn daarna gaan zwemmen om toch weer nog wat aan onze avond te hebben. Eenmaal terug wilde we de openhaard aan doen en de tv.
Tja de tv?? Geen kabels ,alles was weg weer gebeld!! Iemand van de technische dienst kwam met de kabels maar geen beeld nee dat is ook niet gek als tie kapot is!!!
Gelukkig kregen we een nieuwe tv.
De volgende dag merkte we dat onze bedden ook kapot waren ,maar hadden geen zin en de energie meer om te bellen
2 dagen kwijt om alles te regelen en problemen op te lossen
75€ aan te goed bonnen compenseert geen 2 dagen die je kwijt bent
Wat een ontspannen weekend had moeten worden is nu een chaotische,stressvolle kt weekend geworden.
Normaal blijven wij altijd tot maandag ochtend maar zijn nu zondag middag weg gegaan en eigelijk wilde we zaterdag al weg gaan
We zijn boos en zwaar teleurgesteld!!!

Wij zetten er geen stap meer!

Geld terug!!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Center Parcs

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Center Parcs nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jaimy1990