Klacht: Het hele verblijf teleurgesteld!

op 01 augustus 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Vorig jaar zomer voor de eerste keer bij Center Parcs Port Zélande ( in een Pod op de camping ) geweest. Wat enthousiast waren we! We zijn zelfs een paar dagen later weer gegaan! Super veel zin hadden wij om dit jaar weer lekker terug te gaan! Maar wouw wat een Drama was dit verblijf! Dag 1 ( afgelopen zaterdag ) was 1 dag álleen maar regen, nou daar kan niemand iets aan doen. We hadden een groep vrienden uitgenodigd om gezellig met ons te zwemmen en eten. Béétje jammer dat je helemaal doorweekt je kaartjes gaat halen in de strómende regen en je de korting niet krijgt omdat dat nog 5 minuten duurt. Zonder droog plekje om te staan in de stromende regen is niet bepaald fijn! Er stonden plassen in het park waar je tot je enkels in het water stond, zoveel mm viel er. Toch de volle prijs betaald voor vrienden, en na het zwemmen zijn we gaan eten bij het grill house. En wat valt het dán tegen dat het vlees gewoon lauw koud is ipv warm! En na het melden een \\\\\\\’ik zal het doorgeven\\\\\\\’ krijgen. Niet eens een oplossing! Dag 2 waren we nog met \’\’n tweeen, en gingen we bij all you can eat eten. Is de grill kapot! Daar kan de kok niks aan doen, maar als het vlees onder de warm houd lampen dan ook op is, de mosselen op en de warme pasta, wat moet je dan? Je vol eten met brood en aardappeltjes. En daar betaal je dan volle bak voor! Want ja als je voorgerecht bestaat uit mini glaasjes met warme sla met een stukje vis of vlees, en derest er onsmakelijk uitziet houd het al snel op! Dag 3 weer een nieuw plek om savonds te eten, nieuwe ronde nieuwe kansen! Ik had deeg met kaas ui en bacon, prima. M\\\\\\\’n vriend de schnitzel waarvan ze na een half uur melde dat die op is. Ok, dan wat anders. Máár als ík dan al wel me eten krijgt, en m\\\\\\\’n partner niet is gewoon schandalig. \\\\\\\’Gezellig\\\\\\\’ uit eten zo. Ook hebben we nog meegedaan aan een bingo avond, waar mensen gewoon kaarten meehadden van andere keren en we dus geen schijn van kans maakte, daaaag 10 euro p.p. Ook moest je élke avond óf een half uur wachten om een drankje te bestellen of na de bar lopen om het te bestellen wat ze niet op prijs stelde. Ook leuk als je vraagt of iemand een doekje heeft om de tafel vol ijs resten af te doen en je na 20 minuten zelf maar een doekje gaat halen om het te doen. En hoé fijn is het als zondag dan eindelijk de zon weer schijnt en het terras gewoon dicht is! Vandaag moesten we uitchecken en om tien uur, dus wij tien uur naar het zwembad. Het zou wel fijn zijn als de wild water baan 11 uur open moet gaan. Die dan ook echt 11 uur open gaat! En als perfecte Center Parcs afluister een Club Sandwich voor 2 personen die zo hard was dat we de helft maar hebben laten staan! Ik kan nog wel even doorgaan maar ik denk dat dit wel een beetje omschrijft hoe vreselijk dit verblijf tegenviel!

Compensatie.

En dat Center Parcs hier wat aan doet, zodat andere mensen wel een fijn verblijf hebben!

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Miranda Alburg / de Groot