Klacht: het bezorgen van twee pakketjes door het kattenluikje

op 13 januari 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn klacht is dat er afgelopen zaterdag twee pakketjes niet zoals het hoort door de brievenbus, maar bij mij door het kattenluikje zijn geduwd. Terwijl ik gewoon thuis was. Met als gevolg. Dat het luikje nu steeds open blijft staan en soms blokkeerd. dat betekend dat ik er nu snachts het bed uit moet om het luikje weer dicht te doen of de voordeur open te doen voor mijn mannen. En dit is niet de eerste keer dat dit is gebeurd dat er pakketjes door het luik zijn geduwd.

Een vergoeding voor een ander luik en dat er nooit meer iets door het luik word geduwd

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 november 2014 om 13:56 geantwoord

Geachte mevrouw Voorend,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.
Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door lynnoko