Klacht: Het bestelde artikel niet ontvangen

op 17 oktober 2016 over InHomeFurn in de categorie Internetshops - Interieur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 7-09-2016 heb ik een Eames lounge stoel besteld via de web side van Inhomefurn. Ik heb het bestelde artikel netjes betaald.Omdat ik na betaling helemaal niks meer hoor van Inhomefurn, heb ik meerdere e mails verzonden. Hier op heb ik geen reactie gekregen.

Gewenste Oplossing:

Graag zou ik het bestelde artikel als nog ontvangen of mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over InHomeFurn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over InHomeFurn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DfgH2P3