Klacht: Het beëindigen van mijn bankrekening

op 23 juni 2016 over Asn bank in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bank heeft mijn bankrekening beëindigd. En nu zit ik al 4 maanden zonder inkomsten. Zie het allemaal niet meer zitten. Geen vooruitzichten helemaal niks. Loop bij de voedselbank om nog wat te kunnen eten. Kunt u mij aub helpen??

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik een basisbankrekening zou hebben. Ik wil niet rood staan geen creditcard, zelfs geen internet bankieren als dat een voorwaarde zou zijn. Alleen een bankrekening waar mijn toeslagen op gestort kan worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Asn bank over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Asn bank in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Asn bank een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Asn bank

Heeft op 23 juni 2016 om 15:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Naar aanleiding van je klacht hebben we ons systeem geraadpleegd. Hieruit blijkt dat je in opdracht van onze Afdeling Veiligheidszaken geen bankrekening meer bij ons mag openen. Als je wilt weten waarom je geen bankrekening kan openen, dan kan je een email sturen naar vz@sns.nl, met als bijlage een kopie legitimatiebewijs.

Groet,
Het Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door miranda1968@