Klacht: Klacht over matrassen

op 24 juni 2019 over Het Bed Amsterdam in de categorie Bedden, Beddengoed

Op 29 december 2018 hebben we een bestelling geplaatst voor de koop van 2 matrassen bij Het Bed in Amsterdam. Na verschillende matrassen te hebben geprobeerd, heeft de eigenaar Roel ons geadviseerd om te gaan voor de selecta matrassen. Voor mij een iets zachtere matras en voor mijn man een iets hardere matras ivm ons gewicht.
Na verschillende keren te hebben gebeld komt onze levering op 18 maart 2019 aan. Roel de eigenaar heeft de matrassen bij ons thuis geleverd en geplaatst. Na twee dagen heb ik gebeld met Roel omdat we niet tevreden waren over de matrassen. Mijn matras is lager dan dat van mijn man, mijn man rolt als het ware naar mij toe en dat is best irritant. Ik belde en Roel was een week na zijn eerste bezoek weer bij ons thuis, hij heeft de lattenbodems iets versteld, maar ook hij zag dat de matrassen niet op gelijke hoogte waren. Hij heeft toen foto’s gemaakt en vertelde me dat hij de foto’s naar de leverancier gaat sturen met ons probleem. Hij vertelde me er ook gelijk bij dat dit wel erg lang zou gaan duren omdat de leverancier de foto’s op echtheid zal gaan controleren.
Nu precies 3 maanden later heb ik nog steeds niets van Het Bed vernomen. Ik heb op 19 juni 2019 een mail verzonden of hij ons de status wilde vertellen van ons probleem. Tot mijn schrik zie ik op de website van Het Bed dat zij definitief gaan sluiten op 1 augustus 2019. Vandaag 23 juni 2019 heb ik nogmaals een mail verzonden of hij met ons in contact wil komen. We zitten nu dus nog steeds met hetzelfde probleem. Overigens waren de matrassen niet goedkoop we betaalde incl kussens en btw een bedrag van €2264,. We willen dus ook waar voor ons geld.

Ik ben tevreden als ons matrassen op gelijke hoogte zouden zijn. Of het matras van mij moet anders of dat van mijn man. Een twee persoons matras moet op gelijke hoogte zijn.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Het Bed Amsterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ait Youssef