Klacht: Herroepingsrecht

op 09 maart 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik ben lid geworden bij basic fit op 25-02-2020 en heb na 1 week trainen besloten om bij basic fit weg te gaan wegens de enorme drukte de gehele dag wat mij niet bevalt. Nu heb ik op 02-03-2020 het herroepingsformulier opgestuurd en vandaag, 09-03-2020 heb ik mij afgemeld via de basic fit app. Dit zei echter dat mijn abonnement pas in 2021 kan worden opgezegd terwijl ik al 2 mails heb gestuurd dat ik mijn abonnement wil opzeggen inclusief het formulier en heb hier nog geen reactie op. Morgen is de herroepingsrecht verlopen en ik wil niet tot 2021 met tegenzin naar de sportschool gaan dus wil graag van mijn abonnement af.

Als mijn abonnement wordt opgezegd

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 10 maart 2020 om 08:59 geantwoord

Beste Daphne,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht, wij waarderen dit enorm.

Ik heb het even nagekeken in onze administratie en zie inderdaad dat jij een mail hebt gestuurd op 2-3-2020 met betrekking tot de herroeping. Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Jouw lidmaatschap is vanaf vandaag per direct beëindigd! Het te veel betaalde bedrag van € 29,99 wordt binnen 15 werkdagen teruggestort op het bij ons bekende rekeningnummer. Binnen enkele minuten ontvang je hier een bevestigingsmail van, kijk ook voor de zekerheid in je spambox.

Ik hoop je hier voldoende mee te hebben geïnformeerd, indien er nog vragen zijn hoor ik dat graag.

Het Social Team van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door DHH