Klacht: herinnering over reeds betaalde factuur

op 19 september 2017 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op verwerkingsdatum 08-09 werd 120,95 euro overgemaakt naar Klarna AB met omschrijving 517091504887583
Daarna ontvang ik 2 x een herinnering met uiterste betaaldatum.

Ik wens dat u mij een betalingsbevestiging stuurt en de betalingsherinnering intrekt. 0651954462

Gewenste Oplossing:

als u de betaling bevestigd en de herinnering intrekt

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 20 september 2017 om 08:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Hiske,

Vervelend dat u herinneringen heeft ontvangen voor een factuur die reeds is betaald. Natuurlijk heb ik meteen voor u nagekeken of we de betaling hebben ontvangen. Klarna heeft een storing gehad waardoor er een vertraging is opgelopen in de verwerking van betalingen. Hiermee kan ik u bevestigen dat de betaling op factuur met betalingsomschrijving 517094250865705785 in goede orde is ontvangen.

Zelf kunt u hiervan ook een bevestiging vinden op klarna.nl of in de Klarna app.

Ik wens u nog een mooie dag toe!

Groet, Astrid

Alle klachten die gemeld zijn door hyzkia