Klacht: Herhaaldelijk probleem met pakketbezorging

klagera12c8628 op 31 oktober 2026 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

PostNL klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ PostNL has been notified of this complaint
⏳ Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 31 oktober 2026

Er is herhaaldelijk onvrede over de pakketbezorging door PostNL, waarbij de klager meerdere keren een pakket moest ophalen ondanks beloften van tijdige levering. De klager ontving e-mails over de afgifte van de pakketten, wat leidde tot het nemen van vrije dagen om deze op te halen. Pogingen om contact op te nemen met PostNL leverden geen reactie op, wat de frustratie vergroot.

Mijn Klacht:

Ik heb tot drie keer toe een pakket moeten ophalen, terwijl PostNL had beloofd het binnen een bepaalde tijd te leveren. Elke keer ontving ik een e-mail dat het pakket ergens was afgeleverd, waardoor ik vrij moest nemen om het op te halen. Dit is erg frustrerend en ik verwacht dat mijn pakketten aan huis worden geleverd, zoals beloofd. Tot nu toe heb ik geprobeerd contact op te nemen met PostNL, maar ik krijg geen reactie.

Gewenste Oplossing:

Ik verzoek PostNL om de pakketten voortaan aan huis te leveren in plaats van dat ik ze moet ophalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht klagera12c8628

2 dagen geleden - Ze hebben nu een account voor mij aangemaakt. Een gebruikersnaam eneen wachtwoord gekregen.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM