Klacht: Herhaaldelijk NIET leveren en NIETS terugbetalen

op 04 september 2016 over HP in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 1 augustus een nieuwe telefoon Elite X3 + diverse accessoires besteld bij HP. Vervolgens bevestiging ontvangen met verzenddatum op 9 augustus. Helaas niets ontvangen, en dus contact opgenomen om te vernemen dat de leverdatum is gewijzigd naar 17 augustus.

Echter, wederom niets ontvangen, en dus zelf opnieuw contact opgenomen. Nieuwe leverdatum: 2 september. Maar helaas: heden ten dage nog altijd NIETS ontvangen. Driemaal valse beloften dus en een totaalgebrek aan pro-actieve informatieverschaffing.

Daarnaast is een kortingsactie van 100 euro (over een totaal van meer dan 1000!) niet verwerkt, en heb ik dus meer als een maand terug meer dan 1000 euro betaald… voor niets!

Gewenste Oplossing:

1. Lever de betreffende bestelling gewoon z.s.m. af.
2. Retourneer de 100 euro die teveel in rekening is gebracht.
3. Verzin iets leuks als goedmakertje en doe voortaan wat je beloofd.
4. Bij overmacht: informeer je klant hierover dan pro-actief i.p.v. niet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HP

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Remco van Woudenberg