Klacht: waardeloze waardebonnen. Niet te boeken kamers

op 16 mei 2014 over Henk Sterkenburg in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Middels een zogenaamde “veiling” van www.hotel-voor-ons.nl er ingeluisd. Voor ruim € 1200 aan waardebonnen gekocht. Ik dacht goedkoop een aantal arrangementen te hebben gekocht, maar niets is minder waar. Ik wilde mijn kinderen verrassen omdat ze mij tijdens mijn ziek zijn erg goed geholpen hadden.Het blijken waardebonnen te zijn waarmee de overblijvende, de restcapaciteit van een hotel wordt opgevuld. De bon is 3 jaar geldig. Word je ziek of is er geen plaats in het hotel dan ben je je geld kwijt. Dit overkwam mij met waardebonnen voor hotel Buckmann te Lennenstadt. Een gedateerd hotel maar vriendelijk personeel en een lieve vriendelijke vrouw van de kok/eigenaar. Ontbijt en diner zeer goed. Kamers sober maar schoon. Alleen er is nooit een kamer vrij om een waardebon in te wisselen. Een keer een arrangement van 8 dagen kunnen hebben en een van 4 dagen. Werd ik ook nog ziek, zo erg dat ik niet kon reizen, dus alle andere bonnen waardeloos geworden. Weg ruim € 800. Geen enkele medewerking van de heer Gehlhaus van Hotel Buckmann. Een keer is er 3 maanden verlengd, maar nooit was er plaats. Heel veel gasten van andere organisaties, die dit hotel bezoeken. Dus dit hotel is altijd vol! Het uitgeven van deze waardebonnen voor dit hotel met maar een klein aantal kamers riekt naar oplichterij. Ik ga mij dan ook sterk maken middels onze nationale consumentenprogramma’s hier iets tegen te doen. Dus mensen wees gewaarschuwd, beter voor de volle prijs boeken dan ben je iets meer kwijt, maar heb je gegarandeerd een verblijf en het bedrijf van Henk Sterkenburg minder euro’s in de knip.

Geld € 700 terug

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Henk Sterkenburg

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Henk Sterkenburg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cees13