Klacht: Waardebon via Henk Sterkenburg niet te boeken

3 jaar bezig geweest om een waardebon van deze firma bij een hotel in Duitsland in te wisselen. Hotel reageerde niet, of had geen plek. Via Henk Sterkenburg geprobeerd geld terug te krijgen ( ze gaven aan al vaker problemen met het desbetreffende hotel te hebben)maar geld terug zat er niet in, andere bon kon ook niet, nee ik kon dan 6 maart er gebruik van maken: tja dan hebben we net geen vakantie.De bon zou langer geldig blijven, maar ook daar hebben wij niets aan: de man van het hotel reageert niet meer. Ik ben hier met Henk Sterkenburg nu 4 maanden mee bezig geweest en ben het zat!

Geld terug zal misschien te moeilijk zijn, maar een andere bon , die ik wel in kan wisselen is prima. De bon was niet zo veel geld (89 euro plus 4 euro administratiekosten) Maar het gaat om het principe: Zij geven zelf aan meerdere problemen met dit hotel te hebben: biedt dan een passende oplossing aan en niet 1 datum met de vermelding dat de bon wel langer geldig blijft dan er opstaat. De man van het hotel is voor ons niet bereikbaar dus dat gaat nooit werken. Ook zij hadden problemen met communiceren met de hotelier

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Henk Sterkenburg

Alle klachten die gemeld zijn door gravertje1