Klacht: Zeer ontevreden over bezorgdienst DHL en de reactie van HEMA klantenservice

op 30 september 2019 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Ik heb een paar weken geleden online bij de Hema fotolijsten en schoonmaakartikelen besteld. De fotolijsten zouden op een bepaalde dag worden geleverd door DHL. Ik was thuis gebleven, maar DHL kwam niet opdagen. Ik kreeg het bericht dat de artikelen waren beschadigd en retour waren gezonden. Vandaag heb ik de klantendienst Hema gebeld en zij kregen het bericht van DHL dat ik niet thuis was!. De volgende dag kwamen de fotolijsten alsnog?!? Nu was het wachten op de schoonmaakartikelen. Vandaag kreeg ik een email dat ook deze waren beschadigd en waren teruggestuurd. Ik heb zojuist Hema klantenservice gesproken en zij melden mij dat de artikelen of niet op voorraad waren of beschadigd waren. Mijn klacht over DHL konden zij niet veel mee. Ik moest maar een email sturen…. Ik ben heel ontevreden over Hema en DHL. Dit is niet de eerste keer dat DHL niet bezorgd.

Ik ben tevreden als DHL niet meer als bezorger wordt gebruikt voor de Hema en de Hema mij als klant behandelt en mij ook geloofd en mijn klacht serieus neemt en mij niet afwimpelt met: ik moet maar een email sturen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CBK