Klacht: Weigering om binnen 30 dagen na aankoop een niet passende en niet goed “geslepen” leesbril terug te nemen

Mevrouw Steenhagen op 22 augustus 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een leesbril bij u gekocht en die bleek thuis komende niet goed te passen. (Viel van mijn hoofd toen ik de krant las) teven gaf de bril een vreemde vertekening toen ik krantenpagina “scande”.
De weigering deze bril om te kunne ruilen werd gemotiveerd met de opmerking dat deze niet meer in de orginele verpakking zat.
Er was geen verpakking toen ik de bril kocht!! We zijn meer dan 50 jaar kalmt bij uw bedrijf en dit nog nooi meegemaakt. Overigens brengen we zelden wat terug.

Gewenste Oplossing:

Bril kunnen omruilen. Of geld terug (9.95€)

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door