Mijn Klacht:
Vandaag in het restaurant van de hema in Weert geweest. Het bestek was erg vies. Ik had soep besteld en heb 8 lepels in mijn handen gehad voordat ik een redelijk schone lepel had gevonden.
Gewenste Oplossing:
Schoon bestek!
Een klant heeft een negatieve ervaring gehad in het restaurant van HEMA in Weert, waar het bestek als zeer vies werd ervaren. Na het bestellen van soep moest de klant acht lepels proberen voordat er een redelijk schone lepel werd gevonden.
Vandaag in het restaurant van de hema in Weert geweest. Het bestek was erg vies. Ik had soep besteld en heb 8 lepels in mijn handen gehad voordat ik een redelijk schone lepel had gevonden.
Schoon bestek!
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM