Klacht: Prijsverhoging 4-uurtje

Hans van Geenen op 26 november 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Door omstandigheden ben ik een aantal maanden niet in de gelegenheid geweest
van het 4-uurtje bij de Hema Keizerswaard Rotterdam gebruik te maken.Tot afgelopen woensdag 23 november jl.Tot mijn verbazing bleek de prijs 100% verhoogd te zijn,nl van €1 naar €2 met als \’flauw\’ argument dat het stukje gebak groter was en dat de koffiekeuze uitgebreid was!?
Ikzelf kwam bijna iedere dag en met mij veel alleenstaande ouderen die dit 4-uurtje als \’uitje\’ van de dag zagen!!
Snel uitgerekend betekent dit voor iemand die thee met een klein stukje gebak dagelijks nuttigt bij de Hema een uitgave van €40 ipv €20 !!!! per maand!!
Voor mensen met alleen AOW is dit naar mijn bescheiden mening teveel!!
Wat mij afgelopen woensdag ook opviel is het volgende:
Verandering van personeel ,ander publiek
en dus ook andere sfeer!!
Toch merkwaardig beleid van een bedrijf dat de klant altijd centraal gesteld heeft!
Bedrijven zoals Action hebben toch iets meer in de gaten wat er bij consumenten leeft!!
Hema krijgt dan ook van mij(mede door enkele andere ergenissen) een ruime onvoldoende !!
Mijn advies:
Richt je als bedrijf meer op klantvriendelijkheid en service,anders is de Hema binnenkort verleden tijd !

Draai de prijsverhoging terug en biedt de klanten de mogelijkheid zelf de koffiekeuze te bepalen ,uiteraard met bijbetaling!

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door