Klacht: Ongeloofelijk!

eddyirma op 19 januari 2012 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Ik heb schade gereden op de deur van de auto toen ik een overvolle parkeerplein wou uitrijden, maar zat klem. Vervolg, krassen op de onderkant van de deuren. Ik was er ziek van, en belde de de auto vezekering. Ik heb een man gesproken die se situatie aanhoorde, en heeft toen gezegd tegen mij dat de schade volledig vergoed werd door mijn verzekering. Ik zou een vervangende auto krijgen en hij heeft mij de naam en telefoon nummer gegeven van hun autoschade bedrijf waar ze mee samen werken. Ik mocht gelijk een afspraak maken, en ik moest nog schade formulieren invullen en opsturen.
Drie weken later heb ik de auto weggebracht, en kwam thuis met een vervangende auto. Toen begon de ellende. We werden gebeld door het schadebedrijf dat ze nog geen toestemming hadden van de Hema. Ik heb gelijk gebeld, en mijn eerste contact was een vrouw die er duidelijk geen zin in had. Ik heb toen bewust rustig vragen beatwoord, en ze verbinde my door naar de juiste afdeling. Daar wist men niks van mijn melding. Ze konden ook niet zien in hun systeem da ik ooit gebeld zou hebben, en de schade was voor eigen rekening. Ik had maar de naam op moeten schrijven zeiden ze, want er was Helemaal NIKS bekend. Ik wist niet wat ik hoorde! Ik heb zelf bij een klantenservice gewerkt, en elk gesprek werd altijd gelogd, zodat de klantenservice altijd terug kon kijken wat er ooit gezegd en gedaan was.
Daar zat ik dan. Mijn auto bij een schadebedrijf waar de Hema mee samenwerkt, in een vervangende auto, maar ze konden mij niet vertellen hoe dit allemaal heeft kunnen gebeuren. Ik was laaiend. En al de mooie uitspraken van hun. ONGELOOFELIJK! Daar zit ik toch niet op te wachten. Hoe mooi het is dat we nog nooit eerder wat geclaimed hadden, en dat ik de schade evengoed kon laten repareren maar dan op eigen kosten. Daar zit ik op te wachten, na deze ellende. Intern een zootje daar.
Ik werd ook nog gebeld door het schadebedrijf of ik hun auto kon vol tanken, en zsm terug kon brengen.

Ik hoef geen kadobon, of excuses. Ik wil dat het tot de bodem uitgezocht word HOE dit heeft kunnen gebeuren. Ik kan hun precies vertellen wanneer ik gebeld heb en hoe lang het eerste gesprek heeft geduurd. Ik heb gebeld omdat ik geen verstand heb van polis voorwaarden, en als iemand met mij meekijkt in mij polis map, en mij informatie geeft, ga ik ervan uit dat ze weten waar ze het over hebben. Hoe heeft het zover kunnen komen.

Alle klachten die gemeld zijn door