Klacht: Niet goed geïnformeerde weekend medewerkers

BiancaJanssen1978 op 10 december 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Zoals altijd ga ik 3x in de week bij jullie om 9 uur ’s ochtends bij het filiaal in Breda centrum een onbijtzakje kopen bij jullie corner vooraan in de winkel. Lekker en makkelijk voordat ik ga werken. Echt een ritueel, zakje met stroopwafel, ik pak de juice uit de koeling en intussen wordt er heerlijk vers stokbroodje kaas voor me gemaakt, en dat allemaal voor 2 euro, heerlijk! !
Vanochtend liep dit ritueel helemaal mis, de 2 jonge dames keken me aan of ze water zagen branden, stuurde me naar het restaurant voor een ontbijt. Ik, heel mijn ritueel uitgelegd….de papieren zakjes stonden notabene inclusief stroopwafel al achter ze klaar! ! Maar nee. …een onbijtzakje bestaat niet! !! Ik nog geattendeerd op het grote reclamebord wat boven me hing, waar mijn vertrouwde ontbijt (inclusief foto en prijs) op vermeld stond, maar nee…je 2 jonge dames hielden voet bij stuk….mijn favoriete ontbijtzakje bestond niet! !!!
Was zo uit mijn “werkochtendritueel” gehaald dat ik maar een multipack Snickers bij het Kruidvat heb gehaald als ontbijt. …
Heel jammer dat deze jonge dames niet op de hoogte zijn van de producten die jullie verkopen.
De Snickers smaakte ook niet verkeerd, maar heb toch liever een gezonder onbijtzakje van jullie ;)!!
Wilde dit toch graag even melden!!

Als ook de weekendmedewerkers op de hoogte zijn van jullie producten en de moeite nemen om ook even naar het reclamebord te kijken, dat ik niet iets sta te verzinnen!

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door