Klacht: meer dan 20% prijsverhoging

josephine.duns op 13 januari 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De ‘Gerookte Noorse Zalmfilet, 175 g’ is altijd 3,50 geweest.
Zoals altijd kocht ik deze week weer zo’n pakje bij de Hema.
Bij de kassa werd 4,25 euro aangeslagen: meer dan 20% verhoogd in prijs. Bij het schap waar de zalm lag, stond geen prijs aangegeven (waarschijnlijk weggehaald door iemand), dus ik ging uit van 3,50 euro.
Dit is een behoorlijke prijsverhoging. De leiding (die ook 3,50 dacht) kon er geen verklaring voor geven, maar zou er wel voor zorgen dat die nieuwe prijs die ze op mijn kassabonnetje zagen bij het schap met zalm vermeld zou worden.
Waarom is de zalm meer dan 20% duurder geworden?
Nu kan ik net zo goed naar een ander gaan bij zo’n prijs.

Gewenste Oplossing:

Het betrof de Hema in centrum Den Haag.
Graag hoor ik wat de reden is van deze behoorlijke prijsverhoging.
Het zou goed zijn als de leiding op de hoogte is van zulke prijsverhogingen van 3,50 naar 4,25, dus meer dan 20%.
Als dit een vergissing is en het toch 3,50 hoort te zijn, dan hoor ik dit graag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door