Klacht: Klantenservice

op 13 september 2019 over HEMA in de categorie Warenhuizen

1 week geleden tickets voor stedentrip gekocht a €645. Door misleiding van beschikbaarheid binnen een uur alweer gebeld voor een herroepingsformulier. Want niet verzilverde tickets mag je herroepen binnen 14 dagen, staat in de voorwaarden. Vandaag gebeld, de klantenservice heeft het druk en er is nog niets mee gedaan. Begrip voor de drukte maar het gaat om een flink bedrag dat ik z.s.m. terug wil. De medewerkster geeft aan dat ik extra gegevens moet sturen zodat de betreffende afdeling die erover gaat alles compleet heeft. Prima, deze heb ik dan ook direct na het gesprek aangeleverd per mail. Vanmiddag heb ik even gebeld of de mail goed is aangekomen en is doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Het antwoord is dan, ik denk wel dat mijn collega dat gedaan heeft maar zeker weten doe ik dat niet. Ik vraag of het nu verzonden kan worden naar de juiste afdeling omdat ik al een week wacht. Dat gaat wel gebeuren maar het duurt langer want uiteraard is het druk. Zonder iets te weten, enigszins weer verbouwereerd hang ik op. Het gaat niet om een rompertje waar de knoopjes van kapot zijn maar om een groot bedrag.

Graag wens ik zo snel mogelijk dat mijn mail in behandeling wordt genomen. Ik verwacht het bedrag zo spoedig mogelijk terug op mijn rekening en van de klantenservice hoop ik op een beetje meer begrip. Het is fijn wanneer ik op de hoogte gehouden wordt van mijn geld.

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lisadjamie