Klacht: Hema Fotoservice

alicevandewouw op 02 juni 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb de laatste 6 weken 4 maal bestellingen geplaatst.
Alle bestellingen van foto afdrukken zijn sepia besteld.
Elke keer kreeg ik verkeerde kleuren.
Ik ben nu 6 weken verder en heb nog niet wat ik nodig heb.
Ik heb alles betaald, en het heeft mij heel veel tijd gekost.
Ook heb ik niet alle digitale foto’s meer in mijn bezit en de afmetingen die ik heb besteld.
Kortom, om dit recht te krijgen kost mij wederom uren. En Hema fotoservice doet het toch niet goed!

Gewenste Oplossing:

Ik wil een schadevergoeding.
Vergoeding voor de reeds betaalde kosten aan foto's die niet goed zijn.
Vergoeding voor mijn tijd. Te veel tijd heeft mij dit gekost. Elke keer naar het filiaal in Vlijmen afreizen en de nieuwe bestellingen plaatsen.
Ik wil de foto's niet bij Hema Fotoservices opnieuw bestellen; want zij den het toch niet goed!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door