Klacht: artikel niet bezorgd

op 04 december 2019 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Ik bestel op tijdens voorverkoop Black Friday op donderdag 28 november een melkopschuimer en betaal met mijn creditcard. van EUR 35 naar EUR 25. Bestellingen vanaf EUR 25 worden gratis verzonden.
DHL bevestigt per mail dat mijn pakket op vrijdag 29 november zal worden geleverd, uiterlijk om 13.18 uur.
Er wordt niets bezorgd en DHL geeft aan dat het adres verkeerd is en teruggezonden wordt. Ik heb het juiste adres doorgegeven en DHL heeft al eerder bij mij bezorgd.
Contact met Hema via twitter, Messenger en telefoon. Ik krijg 15% korting aangeboden voor het ongemak en moet het artikel opnieuw bestellen.
Mijn geld krijg ik pas terug als het artikel weer bij Hema binnen is.
Probleem: Dit is een cadeau, dat ik niet op tijd kan overhandigen. De 15% korting is een sigaar uit eigen doos, want nu moet ik bezorgkosten betalen. Ik stel voor om mij een tegoedbon van Eur 10 te geven als compensatie.
Dat mag niet van de teamchef die overigens niet de moed heeft zelf aan de telefoon te komen.
Ik moet nu weer een artikel bestellen, het komt nooit op tijd aan, ik moet het ook nog eens zelf betalen terwijl Hema mijn geld al heeft.
Ook het artikel nogmaals verzenden daar wil Hema niet aan.
Alle medewerkers met wie ik contact heb (telefoon en Messenger) verschuilen zich achter zelf verzonnen regels.
Meedenken met de klant is geen competentie die bij de Hema aan de medewerkers wordt gesteld.

Excuses en een compensatie in de vorm van een tegoedbon. Dan bestel ik wellicht ooit nog iets bij de Hema.
Marcel Boekhoorn heeft een grote uitdaging om van Hema en klantvriendelijk bedrijf te maken.
De medewerkers hebben blijkbaar niet door dat de klanten hun salaris betalen.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door alweer een ontevreden Hema klant