Klacht: Helemaal verouderde bungalow en alles in vieze vuile staat

op 26 juli 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij zijn 22 juli na jaren weer een keer naar Center Parcs gegaan met nog 2 stellen. Aangekomen bij Heijderbos boekingsnummer 3642521 kwamen we aan bij huis 727. Wat wij dus niet wisten dat je voor een weekend van in totaal € 606,96 een bouwval hebt gehuurd en niet wat jullie via de reclame\’s op tv uitstralen een geweldige bungalow. Eetkamerstoelen waarvan de bekleding kapot is, alles vies en vuil, en bij het muggenzoeken je bij het schudden van de gordijnen het stof en vuil naar beneden viel met spinnenragen. Plinten met dik stof, wc bril voor kids helemaal vies met aangekoekt vuil. De bedlampjes waar het licht niet door kan omdat ze vies en vuil waren. Muggen die kapot zijn geslagen tussen de kast waar de spiegel hangt die dood aan de kastjes kleven. Wij hadden geboekt voor vertrek maandagochtend maar zijn eerder uit gaan checken en dan zeggen ze natuurlijk bij de uitcheck had het even gemeld. Je kan mij niet wijsmaken dat wij de eerste zijn die aangeven dat het 1 grote puinhoop binnen is en dat de eetkamerstoelen(bekleding) kapot is kom op ik werk zelf bij TUI en ik verwacht geen struisvogelpolitiek bij Center Parcs. Tuinstoelen ipv 6 staan er 5 overal nog bladeren en zooi op dus niet eens ff een doekje overheen gegaan, parasol staat helemaal krom die lag in de bosjes. Helaas was ik degene die mijn vrienden hebben gevraagd of gezellig een weekend weg te gaan en mijn idee was dus center parcs. Op de foto\’s zag het er allemaal op en top uit ach ach wat een blamage.

Wij hadden tevreden geweest met een schoongemaakt huisje die er netjes en fatsoenlijk uitzag. Gezelligheid begint ook meteen bij aankomst. Niet het idee hebben dat je in de getto terecht bent gekomen en in de zeik bent genomen voor € 606,00.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 27 juli 2016 om 13:16 geantwoord

Op 27 juli werd een mail naar de gast gestuurd vanuit de afdeling Webcare Team Hoofdkantoor Center Parcs. Het advies werd gegeven om onmiddellijk ter plaatse eventuele mankementen te melden zodat het park in de gelegenheid wordt gesteld om een oplossing aan te bieden.
Ter ondersteuning van onze welgemeende excuses voor de ongemakken en uit gastvriendelijk oogpunt werd er een voucher, geldig bij een volgend verblijf van Center Parcs, aangeboden.

Alle klachten die gemeld zijn door bianca-vogelaar