Klacht: Helemaal Slechte kwaliteit

op 19 februari 2018 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Light in the box

4 maanden geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Reactie van de melder van de klacht Hu.

4 maanden geleden - Goede dag, Bedank voor uw email en behandeling. Mijn bestelnr, is 2741 7043. Met vriendelijke groet, Saidi

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 19 februari 2018 om 20:53 geantwoord

Beste Hu Saidi,

One klantenservce wacht op een antwoord van u teneinde uw klacht op te lossen. Logt u zich in uw account en antwoordt u svp.

Dit is Customer Service Supervisor Sílvia. Ik ben oprecht verontschuldigen voor wat er gebeurd is en alle ongemakken veroorzaakt. Ik zal op deze zaak en het probleem op te lossen, om uw tevredenheid te voldoen.

Onze oprechte excuses dat we u incorrect(e) product(en) schijnen te hebben gestuurd. Wij streven ernaar om de oorzaak van deze fout te vinden. Om dit te bewerkstelligen verzoeken wij u vriendelijk om de volgende foto's op te sturen:

1. Een foto van het verkeerd verzonden product dat u hebt ontvangen
2. Een foto van de barcode van het product. Bijvoorbeeld
SKU https://www.lightinthebox.com/download/056eee7a-303f-42e0-ad80-5aa2bc5776c3

Foto's te uploaden:https://www.lightinthebox.com/download/0e7b5df6-c52b-4f82-b6e1-4e3b790e0e1e

Ter informatie: De foto's kunt u toevoegen als bijlage via deze Vraag. Let er wel op dat dit in JPG formaat is en niet groter of 2MB, en het bijlage kan alleen maar worden upload via PC, maar via uw smartphone niet.

Silvia
lightinthebox.comKlantenservice

Heeft op 20 februari 2018 om 21:36 geantwoord

Goede dag , Mijne klacht is niet over verkeerde artikel maar het is over kwaliteit van product ten opzicht van show model die ik besteld.Dit artikel is ongewenst
en helemaal gelijk niet op mijne orde ik zou willen terug sturen naar hen en geld terug krijgen. Alvast bedank voor uw behandeling.
Saidi

Alle klachten die gemeld zijn door Hu.