Klacht: helemaal niet tevreden le sanglier durby

op 10 juli 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

beste .
jammer een klachtenmail te moeten maken .
bevestigingsnummer 1584.706.559
we verbleven reeds meerdere malen in dit hotel…
nu met Booking .com voor de eerst keer in dit hotel.
kamer 20 piepklein , warmer dan warm , bad laten lopen( bij gebrek aan douche) het water liep even vlug weg als het vol liep ,wc doorspoelen kon niet , zeep in dispencer niet aanwezig……
wat we niet konden begrijpen !!!!
Gelukkig hebben de mensen van het hotel nog iets kunnen regelen .
jammer dat het nu al de zoveelste keer is dat we dit voorhebben met Booking….Wij hebben nu te weten gekomen dat de kamers die nog voorhanden waren waar wij ons goed in voelden niet beschikbaar zijn voor Booking.com??? Als wij tijdig konden inchecken hadden we nog zo’n kamer mits opleg, maar wij waren te laat ….en de kamers waren die namiddag gereserveerd jammer… Dit wordt nog doorgestuurd naar testaankoop…. Dit is voor ons jammergenoeg de laatste keer dat we via zo’n weg reserveren en zullen vanaf nu rechtstreeks reserveren…

Gewenste Oplossing:

Probeer vanaf heden toch aan de betere kamers te komen, bepaalde mensen willen hiervoor betalen!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sofiebruyneel