Mijn Klacht:
Gisteren klacht ingedind onder de naam 001Jason over onterecht abbonemet nog een jaar budget heeft verlengd als reactie krijg ik van budget een onzin bericht terug: in deze e-mail is een tweestaps verificatie vereist om de verlening door te laten gaan. Het is dus NIET mogelijk om zomaar een verlening aan te gaan!
De klant wilt van budget af waarom stuurt budget een email? om dit email boven hooft gezien dan kunnen ze nog een jaar verlengen.
Op 09-11 gebeld naar klantenservice omdat internet happert krijgen we een andere modem thuis vertuurd vandaag 10-11 aangesloten heeft tv heel even gedaan daarna weer storing, weer terug gebeld 35 min wachten totdat iemand opneemt.
we hebben storing en duurt tot eind november helaas we kunnen niets aan doen…. dus betall je om een goed service te leveren!
Nogmaals: wat een waardeloze bedrijf dat kijken naar de klanten als melkkoen.
Gewenste Oplossing:
schade terugbetalen als ik een maand geen abonnement betaal komt deurwaarders bij mij lang
