Klacht: hele verhaal over callassist en energiedirect baart mij zorgen

op 19 april 2017 over EnergieDirect in de categorie Energieleveranciers

bijna iedereen die mysaveaccount kent heeft wel gehoord van callassist. Kijk hier maar eens naar:

Na tweede bericht zien we de naam callassist al terugkomen. Nu lees ik dat Energiedirect er ook zaken mee doet en ja ook ik ben gebeld voor Energiedirect 2 weken geleden.

Dank u wel energiedirect, dat jullie mijn gegevens vrijgeven aan zulke bedrijven. Top!

bel me niet of als u dat toch al gaat doen liever door uw gezonde partners

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EnergieDirect over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EnergieDirect in behandeling genomen

Bericht van EnergieDirect

4 maanden geleden - Beste klant, Dit is inderdaad erg vervelend. Ik heb de achterliggende afdeling gevraagd of we met Call assist werken. We plaatsen een nieuwe reactie als we een terugkoppeling hebben ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak. Ik heb in de tussentijd ook een reactie gegeven op uw twitterbericht. Met vriendelijke groet, Rick Webcare energiedirect.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EnergieDirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EnergieDirect

Heeft op 04 mei 2017 om 14:55 geantwoord

Beste Alessie,

Ik heb inmiddels een terugkoppeling ontvangen van de achterliggende afdeling. Ik begrijp uiteraard dat je niet blij bent als blijkt dat wij gegevens delen met andere partijen. Via deze reactie wil ik dan ook aangeven dat wij zorgvuldig omgaan met de gegevens van onze klanten en deze niet verkopen aan andere partijen.

Daarnaast is het bedrijf Callassist bij ons niet bekend en energiedirect.nl werkt hier dan ook niet mee samen. Ik wil je bedanken voor je melding. Op dit moment hebben wij een onderzoek gestart om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Simon
Webcare energiedirect.nl

Alle klachten die gemeld zijn door alessie