Klacht: Hele slechte klantenservice, te weinig monteurs

op 12 september 2016 over Guidion in de categorie Computerwinkels

Hallo,

Mijn probleem is, dat ik al tig keer met Guidion heb gebeld, en iedere keer word ik afgescheept met “we bellen u zsm terug”. En vervolgens kan ik er weer achter aan bellen, omdat ze gewoon niet terug bellen (ook niet na 3 werkdagen).
Of ze zeggen “We hebben geen monteurs beschikbaar, dus het is niet mijn probleem dat u geen tv/internet hebt”.
Terwijl ik internet hard nodig ben van mijn werk.

Nu vanmorgen voor de zoveelste keer weer gebeld met Guidion, nadat ze me donderdag hadden beloofd mij terug te bellen.
Nu heeft pas a.s zaterdag 17-9 een monteur tijd, terwijl ik per toeval ook nog eens op hun website lees dat Guidion beweerd binnen 48 uur hulp te bieden.
Terwijl ik dit bericht typte, stond ik de wacht bij Telfort, die contact met Guidion zou leggen. Nu beweerd Guidion ook nog eens dat ze donderdag en vrijdag wel hebben terug gebeld, ik heb geen gemiste oproepen van die dag, geen voicemail, dus dat klopt ook nog eens NIET!

Ik ben al vanaf 31-8 met Guidion aan het bellen, en nog is het
probleem niet opgelost.
Er is 5-9 een monteur langs geweest, enige wat hij heeft gedaan, een kastje aan de muur los gemaakt, hij tikte een kabeltje aan, op dat moment ging het kabeltje los, en hij zegt, het probleem was dit kabeltje, ditzelfde kabeltje weer bevestigd, terwijl ik later hoor dat hij in het rapport heeft geschreven dat er erosie op zat.
Maar dat kabeltje was het probleem gewoonweg niet, sinds telfort “lijnen van de modems” bij hun in het systeem heeft omgezet (zoals Telfort het benoemde), heb ik de storing op de modem.
Ik hoor later van Telfort, dat de monteur de (buiten)lijnen had moeten nakijken/controleren), de monteur van Guidion heeft verder niks gedaan, of nagekeken/geprobeerd.
Ook niet nadat ik de monteur had verteld, wat telfort heeft gedaan.
Niet de beste monteur in dienst zou ik zeggen, anders had hij vast meer nagekeken.

Het kost mij handen vol belminuten, en je blijft maar worden afgescheept.

Ik heb het helemaal gehad met Guidion!

Wanneer Guidion nou eens afspraken nakomt, ophoud te liegen over dat ze mensen terug bellen, wat niet eens is gebeurd.
Zorgen dat ze voldoende monteurs in dienst nemen, en eventueel elke dag wat "spoedplekken" vrij houden in de agenda.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Guidion over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Jessica Dekkers

4 maanden geleden - Ondertussen een keer contact gehad met de klachtenservice (13-9). Hij verteld gewoon wat je wilt horen, maar goed, dat zal elk bedrijf doen. Ik vroeg hem wie mijn belminuten gaat vergoeden, dat ik me belminuten verspil aan hun, terwijl hun mij beloven terug te bellen. Dit zou de man gaan overleggen en mij eind van de dag en anders woensdag 14-9 terug bellen. Zoals ik al had verwacht, één week later en IK MOET NOG TERUG GEBELD WORDEN!

Alle klachten die gemeld zijn door Jessica Dekkers