Klacht: Hele slechte accomodatie

op 21 september 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Hele reis al geboekt bij Booking.com, top locaties met top accommodaties.
Aangekomen bij onze 4e bestemming (Koh Tao), 2e eiland van de 3 waar wij langs willen reizen in Thailand, de meeste dromen zijn bedrog zeggen ze. Dit was zeker te merken aan de foto’s die op booking.com stonden. In Koh Tao hebben wij een accommodatie geboekt bij Clear View Resort.
Dit citeer ik van Booking.com over deze accommodatie:

”Deze accommodatie ligt op 1 minuut lopen van het strand. Het Clear View Resort ligt een rustig gedeelte van Ko Tao en heeft een restaurant en een eigen strand. Deze accommodatie biedt bungalows met een eigen balkon en gratis WiFi. U kunt een ontspannen middag doorbrengen bij het buitenbad, dat eveneens een prachtig uitzicht biedt op de zonsondergang”.

Echter is het om/in het Clear View Resort heen één en al bouwput. Aan de voorzijde van het resort lijkt het wel een afvalstort plaats, dit is ook mooi te zien vanaf ons balkon. Aan de zijkant van het resort is ook een bouw bezig. Op ons resort vind je in de plantenbakken blikken verf, zakken cement, lege blikjes frisdrank, slangen, planken en bouw attributen. Dit is niet te zien op de foto’s van booking.com en zeker niet iets wat wij verwacht hadden voor de prijs die wij betaald hebben, dit is ons duurste resort tot nu toe deze reis, ook het geen wat het meest tegenvalt en onze reis behoorlijk verpest. Ook zou ons resort in het rustige gedeelte van Koh Tao moeten liggen staat er op de site zoals ik eerder al citeerde. Behoorlijk knap dat meerdere buren en wij in de nacht ons bed uit getrild worden door alle feesten in de straat, en overdag kunnen genieten van het getimmer en gedreun van de bouwvakkers. Diezelfde bouwvakkers/werknemers ontspannen zelf na het werk ook graag nog even voor ons hotel of bij de receptie. Bij aankomst al aangegeven bij de manager van het Resort, die dan ineens slecht Engels spreekt en niet snapt wat wij bedoelen. Zodra wij onze dag weer voorzetten gaat de manager weer heerlijk liggen in de receptie. De werknemers vinden het ook niet erg om tijdens het schoonmaken van het zwembad een lekkere sigaret te roken. Om nog even verder te gaan met dit heerlijke resort, het restaurant lijkt wel een oude schuur/opslagruimte wat iets verder gelegen is in de straat. Te door gebakken eieren, sterke oploskoffie en een niet te eten tomaat zijn één van de opties die wij vooraf kunnen aankruisen bij de receptie om vervolgens te genieten van ons ontbijt. Graag zou ik nog verder gaan met mijn verhaal, maar ik denk dat ik u wel genoeg heb ingelicht over dit resort die zo geweldig lijkt op de foto’s!

Het zwembad is wel goed!

Ik hoop dat u iets aan ons probleem kunt doen en er voor kunt zorgen dat andere reizigers hier geen problemen mee krijgen en wel kunnen genieten van het eiland Koh Tao.
Spijtig genoeg is dit wel een redelijke domper van onze mooie reis door Thailand en zonde van het uitgegeven geld.

Ik heb ook nog een bijlage met meer foto's voor u als dit nodig is.
Hoor graag van u.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jtulp