Klacht: Helaas pindakaas telefoon is vernietigt!

op 05 mei 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik had twee abonnementen afgesloten een voor mij en een voor mijn zoon ( beiden op mijn naam).helaas was het toestel van mijn zoon kapot gegaan en aangezien ik me daar extra voor had laten verzekeren hebben we hem afgegeven bij de Vodafone winkel.Daar werdt hij opgestuurd naar Dynafix te Nuth om hem te laten repareren.Je zou een email/telefoontje/smsje krijgen als je toestel terug was van de reparatie.Echter is dit nooit en te nimmer gebeurt dus is mijn zoon naar de winkel gegaan om te vragen of zijn toestel al terug is daar werdt hij afgekaffert op den duur toen mijn zoon alleen maar zei’we hebben nooit bericht gehad’en verbaast was door het antwoord van die jongeman dat hij terug gezonden was ( standaart regel oke dat kan uiteraard)maar moeders pikt dat niet op de manier hoe dat was gegaan en belt naar het hoofdkantoor waar ze vriendelijk te woord werd gestaan en ze dit zouden gaan uitzoeken ik zou terug gebeld worden alleen zou het een tijdje duren.( oke dat kan ook).Dit alles was in het jaar 2014 ( reparatie) en begin 2015(naar de winkel te zijn gegaan en telefoontje hoofdkantoor) de eerste twee maanden daarna ben ik netjes blijven betalen totdat ik er mee ben gestopt aangezien ik dus voor 2 abonnementen betaalde terwijl eentje nog altijd spoorloos was en ik nog steeds geen telefoontje had ontvangen.Ik ben gestopt met betalen en heb nogmaals gebeld hun antw telefoon is nog steeds niet boven water!!Ik ben gestopt met betalen en yep je wordt afgesloten ( terecht uiteraard) maar eerlijk =eerlijk je betaald niet voor twee telefoons als er eentje spoorloos is en yep ik realiseerde me heeeeel goed dat er een dag aankwam dat je mag gaan betalen(logisch)Inmiddels ben je uiteraard een wanbetaler( mijn dank ervoor) en kan je geen abonnement meer afsluiten( thnx ervoor dat meen ik oprecht) het feit is je betaald voor het toestel en een beetje voor de rest ! Inmiddels heb ik nu in Mei 2017 bericht gehad om te gaan betalen ( netjes een betalingsregeling getroffen) en rade degene me aan om Vodafone te benaderen pfff alweer yep alweer dus gebeld ook nu werd ik netjes te woord gestaan en zou ik een bericht krijgen van de CASE dit is gebeurt!Echter wat daar instaat wordt je niet blij van want het is kort gezegt wat er in stond helaas pindakaas je telefoon is vernietigt want je had hem niet opgehaald en vinden ze het raar zo zegt een ene Rose dat ik nooit eerder contact had opgezocht ( DUS WEL).Ik heb via de klachten op hun site weer mijn verhaal gedaan alleen kan je daar niet zoveel typen als hier en hoop ik dat iemand van hogere hand me terug belt voor 12-05-2017 dat is de datum dat ik ze geef om hier samen met die persoon het er eens over te hebben hoe we dit gaan oplossen ( nieuwe tel of het bedrag wat kwijtgescholden wordt etc als er maar een oplossing komt) want door hun nalatigheid dus door geen bericht te sturen en het te snel terug sturen met het gevolg dat het toestel kwijt is of vernietigt is zoals ze zo mooi schrijven mag ik betalen voor een telefoon wat weg is.Ik accepteer dit antwoord van hun niet met wat er in de mail stond en dat er geen oplossing voor bedacht wordt.Daarom hoop ik via deze weg en via de andere wegen wat ik heb bewandeld dat er iemand is wat me wel tegenmoet kan komen en hun fout erkent!

Ik ben pas tevreden als er een oplossing komt met betrekking tot het verloren of vernietigde toestel en waar ik nou voor Jan Doedelzak mag betalen!!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door angel1980endekids