Klacht: Heel slechte service Belvilla

op 28 mei 2020 over Belvilla in de categorie Vakantieparken

Geboekt in november voor een week Ardennen van 15-22 Juni 2020, eind april voor de verval datum van de 2e betaling contactt gezocht om te overleggen, telefonisch zijn ze niet te bereiken, diverse mails gestuurd , maar krijg alleen automatische mails terug om de 2e termijn te betalen. Uiteindelijk een mail met daarin een soort van verklaring dat het druk is en daarom alles lang duurt.
En dat ik mijn boeking geannuleerd heb, wat niet klopt want ik wilde overleggen. Zij hebben automatisch geannuleerd, vandaag na lang wachten telefonisch de “ klantenservice gesproken, ze zou zo “coulant” willen zijn om mijn boeking opnieuw te doen als ik nu even de 2e termijn zou willen betalen en als de vakantie dan niet doorgaat krijg ik een tegoed bon.
Zo niet dan krijg ik Mogelijk nog een rekening vanwege het annuleren.
Ik vind dat dit nergens naar lijkt, niet te bereiken voor je klanten en ondanks alle Corona perikelen je strak aan de regels houden en niet meedenken hoe ook voor een trouwe klant zaken goed opgelost kunnen worden zo dat de klant later toch nog via Belvilla op vakantie kan.
Ik wil een tegoedbon voor mijn reeds betaalde bedrag en ik wil dat Belvilla zich echt coulant opsteld naar hun klanten.
Titia Kok

Tegoedbon voor het de reeds betaalde 1e termijn zodat ik later alsnog via Belvilla een vakantie huis kan boeken.
En een betere en soepeler service van Belvilla

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belvilla

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belvilla nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Titia Kok