Klacht: heel slecht geholpen! diverse malen!

op 29 mei 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Beste,
Ik heb in de afgelopen weken diverse malen gebeld met jullie waarin ik inmiddels 4 x een andere medewerker heb gesproken.Zij hadden allemaal een andere manier om mij te helpen.
2 van jullie medewerker die ik aan de lijn kreeg voor een eventueel andere ziggo mediabox hadden beide een ander verhaal maar vooral de intentie mij iets te verkopen wat ik niet nodig had. Beide luisterde niet naar mijn wensen en 1tje ervan viel mij letterlijk constant in de rede met zijn zinnetje…ik begrijp u helemaal meneer maar….
Deze zei dat ik een andere media box kon krijgen voor een meerprijs en verkocht mij ook internet met 500 mb.
Toen ik bij de contracten afdeling tercht kwam zei de Mevrouw die ik toen aan de lijn had weer dat het niet kon wat hij me verkocht had en ook niet kon?????
Dus.. mediabox weigeren en ik zou een belletje krijgen voor dit te herstellen…
Tweede keer precies hetzelfde…
Ditmaal een jonge vrouw die ook weer totaal niet luisterde naar wat ik wilde maar alleen geïnteresseerd was om het hoogste abonnement te verkopen… Uiteindelijk adviseerde zij me om mijn abonnement op te zeggen ( wat de andere collega nooit heeft voorgesteld terwijl ik al zo lang klant ben) Heeft mij vervolgens een abbonement samengesteld ( 250 mb, telefoon, ziggo pakket voor €67 per maand waarvan de eerste 5 maanden €39,95) en zei dan ook dat ik mijn oude moest opzeggen.
Zei zij als laatste wel dat ik niet moest zeggen dat zij dit voorgesteld had ( omdat dit niet mocht) en ik eigenlijk voor haar moest liegen!!!
Afdeling retentie kreeg ik een Susan te spreken die vervolgens meteen zei dat dit niet ok was zoals ze dit had gedaan en doordat ik mijn abbonement ging opzeggen verloor ik ook mijn vaste nummer wat ik al zo veel jaren heb..? Dit is overigens niet verteld door deze jonge vrouw??
Zij vertelde mij dat ik niet hoefde op te zeggen maar gewoon een nieuw contract kon aangaan.
Helemaal verbijsterd over deze verschillende gang van zaken en uitleg van verschillende mensen!
Nu zou zei mij terugbellen op 28 Mei wat helaas niet gebeurd is..( ziek?)
Niet doorgegeven aan collega wat ik na de recente gebeurtenissen wel heel jammer vind.
Nu ben ik er wel van overtuigd dat de intentie van Mevr. Susan wel zo was dat ze wilde bellen maar hoorde dus vandaag van een collega ( omdat ik weer zelf moest bellen) dat ze ziek was..? Had bij haar voor de eerste keer trouwens het gevoel dat ze mij echt wilde helpen en ook luisterde naar wat ik te melden had.
Nu mijn laatste belletje was vandaag en ben toen wel meteen goed geholpen door een jonge man ( helaas heb ik de naam vergeten te vragen) Hij heeft excuses aangeboden voor het hele verhaal en mij vrij snel een aanbod gedaan voor een nieuw abb.
Nu naar ruim 2,5 aan de telefoon gezeten te hebben in totaal heb ik eindelijk een nieuwe media box en abb. die ik wel nog moet ontvangen…om maar voorzichtig te zijn!
Het is u nu toch wel duidelijk dat ik dus echt wel goed kwaad en teleurgesteld ben en ik graag nog iemand zou willen spreken hierover.
Dus ik vraag u of ik door iemand gebeld kan worden hiervoor zodat andere mensen dit niet hoeven mee te maken!

Narayan vogel

Als hier iets mee gedaan wordt en ook wanneer ik gebeld wordt door iemand die dit serieus neemt!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Narayan